Overzicht

  • Bijeenkomst 1 dinsdag 7 juni 2022
    20:15 - 21:15 uur
  • Locatie Middelburg
  • Adres Nehalennia SSG | Kruisweg 2, 4335 CT Middelburg
  • Max. aantal deelnemers 30
  • Uiterste inschrijfdatum maandag 23 mei 2022
  • Meer informatie? info@fit2workzeeland.nl

Inhoud

Er zijn van die gewoontes die sterker lijken dan jijzelf. Bij iedereen kan het wat anders zijn: roken, snoepen, stressen, een glas wijn meer dan je van plan was… Het is al lastig om te besluiten dat je daar vanaf wilt, want je weet dat het moeite gaat kosten. En als je het al eerder geprobeerd hebt en het is niet gelukt, wordt je vertrouwen dat het gaat lukken steeds minder groot. Waarom lukken andere dingen wel en dit nu juist niet? Deze workshop geeft zicht op de mechanismes achter zo’n hardnekkige gewoonte. Hoe ontstaat het en waarom is het zo sterk? Nadat uitgelegd is hoe het werkt, kun je aan de slag met oplossingen. Je gaat kijken wat ervoor nodig is om je slechte gewoonte niet meer nodig te hebben en hoe je nieuwe gewoontes kunt trainen. Hierbij zorg je meteen dat de ene slechte gewoonte niet vervangen wordt door een andere. Je moet er wel écht iets mee opschieten als je al die moeite doet. Dat geeft voldoening.

Trainer
Monique de Jonge

Monique is FitzMe-leefstijlcoach, ze geeft onder andere trainingen over en coacht mensen naar een gezond(er) beweeg- en leefpatroon.

Ik ben Monique de Jonge (1964) en ben in de provincie Zeeland werkzaam als FitzMe-leefstijlcoach. Ik verzorg workshops over diverse onderwerpen en mag ook individuele mensen begeleiden in het maken van gezonde keuzes. Ik ben aangesloten bij de beroepsvereniging BLCN.

Mijn interesses liggen bij alle aspecten gerelateerd aan leefstijl. Ik heb veel ervaring met de thema’s bewegen, voeding, stoppen met roken en het aanleren van gezonde gewoontes. Uiteraard ook over het belang van voldoende en kwalitatief goede slaap. Wat heb je daarvoor nodig? En wat levert het jou op? Hoe zorg je nu voor een gezond ritme. Tijdens mijn workshop deel ik tips en probeer jou met kleine stapjes te helpen aan een goed slaapritme. En heb je vragen stel ze dan vooral tijdens of na de workshop.